Καλώς ήλθατε στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Ε. ΡΑΛΛΙΑΣ
 
04. Πολλοί ΛΟΓΟΙ για να μας προτιμήσετε › ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ


ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ

Από το Σεπτέμβρη 2009 ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ έχουν λευκούς πίνακες μαρκαδόρου-πορσελάνης. Επιπλέον έχουν εγκατασταθεί σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ PROJECTORS (ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ) οροφής, LAPTOPS (ΦΟΡΗΤΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ), ειδικά LOUDSPEAKERS (ΗΧΕΙΑ) και ειδικές συσκευές MIMIO και E-BEAM που μετατρέπουν τον λευκό πίνακα σε μια τεράστια ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΟΘΟΝΗ. Δηλαδή οι μαθητές μπορούν αγγίζοντας τον πίνακα με την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΕΝΑ να κάνουν διαδραστικές ασκήσεις. Ο πλήρης εξοπλισμός ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΘΟΥΣΩΝ επιτρέπει την συστηματική χρήση του πιο σύγχρονου διαδραστικού λογισμικού (INTERACTIVE SOFTWARE) σε ΟΛΕΣ τις τάξεις από τις αρχάριες μέχρι τις τάξεις πτυχίων.
Όλες οι αίθουσες είναι πλήρως εξοπλισμένες με σύγχρονα Οπτικοακουστικά Μέσα Διδασκαλίας, CD PLAYERS, VIDEO, DVD, FLASHCARDS κλπ. τα οποία συστηματικά χρησιμοποιούνται στη διάρκεια της διδασκαλίας.



 

Επίσης γίνεται συστηματική χρήση σε ΟΛΕΣ τις τάξεις σύγρονου εξοπλισμού ηλεκρονικών TESTS, AUDIENCE RESPONSE SYSTEM. Γίνονται TESTS Γραμματικής και Λεξιλογίου για εμπέδωση μετά από την ολοκλήρωση κάθε ενότητας της ύλης. Οι ερωτήσεις προβάλονται στο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ και ο καθηγητής τις διαχειρίζεται με ένα τηλεκοντρόλ INSTRUCTOR CONTROLLER. Οι απαντήσεις δίνονται από τον κάθε μαθητή με ατομικό τηλεκοντρόλ STUDENT REMOTE χωρίς οι συμμαθητές του να γνωρίζουν ποιες απαντήσεις δίνει. Ο δέκτης που λαμβάνει τις απαντήσεις επιτρέπει στον καθηγητή να προβάλει ΑΜΕΣΩΣ μετά από κάθε TEST  στοιχεία - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ για την ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ του κάθε μαθητή, για την ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ του τμήματος, για την απόδοση σε κάθε ερώτηση αλλά και για το χρόνο ανταπόκρισης των μαθητών. Αντίθετα με ότι συμβαίνει σε μια προφορική επανάληψη, με το AUDIENCE RESPONSE SYSTEM, συμμετέχει το 100% των μαθητών. Αντίθετα με ότι συμβαίνει στα παραδοσιακά γραπτά TESTS, με το AUDIENCE RESPONSE SYSTEM, η προβολή του αποτελέσματος είναι ΑΜΕΣΗ και αυτό βοηθά την αποφυγή της επανάληψης των ίδιων λαθών. Εξάλλου είναι αποτελεσματικότερο εκπαιδευτικά να καλούνται οι μαθητές να απαντούν οι ίδιοι σε ερωτήσεις παρά να τους δίνονται οι απαντήσεις...


 



 

 


 

 

Back to top